برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس
مراسم تکریم و معارفه مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان قدس در سالن اجتماعات این شبکه برگزار گردید.
برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و سوگواری شهادت امام محمد باقر (ع) در شبکه بهداشت قدس
به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر (روز مقاومت، ایثار و پیروزی) و همچنین سالروز شهادت مظلومانه پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام محمد باقر (ع)، مراسمی با حضور پرسنل ستادی در محل این شبکه برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزش تئوری و عملی احیا پایه اطفال جهت مراقبین سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس
در راستای کاهش مرگ و میر کودکان و به منظور ارتقا آگاهی و مهارت مراقبین سلامت به اقدامات احیا پایه اطفال واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده اقدام به برگزاری کارگاه عملی احیا اطفال کرد .
برگزاری کارگاه آموزشی «بحران سالخوردگی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس
با هدف توانمندسازی کادر سلامت و تبیین سیاستهای کلان نظام در حوزه جمعیت، جلسه آموزشی ویژهای با محوریت «بحران سالخوردگی، قانون جوانی جمعیت و عملکرد طرح امید» برای مراقبین سلامت جدیدالورود در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد.
معدومسازی بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در شهرستان قدس
در راستای حفظ سلامت عمومی و نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی، کارشناسان بهداشت محیط این شبکه موفق به شناسایی و معدومسازی محمولهای بزرگ از مواد غذایی غیربهداشتی شدند.
برگزاری کارگاه آموزشی «تروما و تنظیم هیجان در بحران» ویژه کادر سلامت
واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این شبکه اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «تروما و تنظیم هیجان در بحران» ویژه کادر سلامت نمود.
مصاحبه دکتر غفوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات
هفته ملی بدون دخانیات
«ایران جوان، ایران پیروز»؛ برگزاری غرفه پویا و خلاقانه ترویج فرزندآوری در پایگاه بهداشتی شهید حبیبالله مرتضوی
همزمان با گرامیداشت هفته ملی جمعیت، غرفه ویژه ترویج فرزندآوری با رویکردی نوآورانه و تعاملی در پایگاه بهداشتی شهید حبیبالله مرتضوی برپا شد.
تشدید نظارتهای بهداشتی بر مدیریت پسماندهای پزشکی در مراکز درمانی شهرستان قدس همزمان با هفته سلامت
همزمان با ایام بزرگداشت هفته سلامت سال ۱۴۰۵ و با هدف صیانت از سلامت شهروندان و حفاظت از محیط زیست در برابر مخاطرات پسماندهای پزشکی، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، بازدیدهای نظارتی ویژهای را از بیمارستانهای «۱۲ بهمن» و «شهید سردار سلیمانی» به عمل آوردند.
ارتقای سلامت عمومی در هفته سلامت ۱۴۰۵ در شهرستان قدس با شعار سلامت پایدار با علم و اقتدار، ایران ماندگار
همزمان با ایام هفته سلامت سال ۱۴۰۵، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت با هدف صیانت از سلامت شهروندان، طرح تشدید بازدیدهای نظارتی و آموزش میدانی متصدیان اصناف را با جدیت در دستور کار قرار دادند.